Subscribe to RSS

Μέχρι και 6.000 θερμίδες…

Τα μικρά παιδιά μπορούν να προσλάβουν σχεδόν 4 φορές την ημερήσια συνιστώμενη πρόσληψη θερμίδων τους, την ημέρα των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς, όπως αποκαλύπτει βρετανική έρευνα.

6 feb 11 019 1024x768 Μέχρι και 6.000 θερμίδες...

“Ένα γιορτινό γεύμα με όλες τις γαρνιτούρες, επιδόρπια και άλλα μικρογεύματα, μπορούν να φτάσει έως τις 6.000 θερμίδες“. Αυτό είναι τριπλάσιο από το όριο που συνιστάται για μια ενήλικη γυναίκα και τέσσερις φορές πάνω από το όριο των 1.150 θερμίδων για ένα πεντάχρονο κορίτσι.

Η γεμιστή γαλοπούλα φούρνου με όλες τις γαρνιτούρες της, είναι μια δημοφιλής επιλογή γεύματος για τα Χριστούγεννα, αλλά περιλαμβάνει σχεδόν 1.000 θερμίδες, τις οποίες τα παιδιά αυτές τις μέρες «δεν καίνε». Οι ειδικοί προειδοποιούν ότι τέτοια γεύματα – συν κάποια άλλα κατά την περίοδο των διακοπών – μπορεί να οδηγήσουν σε αύξηση βάρους, που μπορεί να παραμείνει για εβδομάδες, μήνες ή για πάντα.

Η μελέτη, που διεξήχθη από εμπειρογνώμονες παιδικής παχυσαρκίας στο Leeds Metropolitan University, ανέφερε ότι το δείπνο των Χριστουγέννων μπορεί να περιέχει κατά μέσο όρο 956 θερμίδες και 48g λίπους. Αυτό περιλαμβάνει 149 θερμίδες από ψητή γαλοπούλα, 127 θερμίδες από ψητές πατάτες, 231 θερμίδες από τη γέμιση, 50 θερμίδες από σάλτσα, 62 θερμίδες από λουκάνικο χοιρινό, μαζί με άλλα παρόμοια ορεκτικά και λαχανικά. Στη συνέχεια, το κέικ Χριστουγέννων (249 θερμίδες μια φέτα), η πουτίγκα – κρέμα με 587 θερμίδες. Προσθέστε το απαραίτητο πρωινό, καθώς και τα υπόλοιπα έξτρα γεύματα και σνακ, και τα παιδιά ξεπερνούν πολύ εύκολα τα επιτρεπτά όρια.

Οι 6000 θερμίδες αντιστοιχούν σε πάνω από διπλάσια συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη 2.775 θερμίδων, για έφηβους ηλικίας 15 έως 18. Οι ενήλικοι άνδρες είναι επίσης σε κίνδυνο υπερφαγίας, με το ημερήσιο όριο τους ορίζεται στις 2.550 θερμίδες.

Σε περαιτέρω μελέτη, διαπιστώθηκε μάλιστα ότι πολλοί σκέφτονται κακώς ότι τα παιδιά τους μεγαλώνουν με υγεία, αν υπερκαταναλώνουν φαγητό! Ένα ποσοστό 40% των γονέων δεν αναγνωρίζουν τα προβλήματα βάρους στους απογόνους τους, όπως αναφέρει η μελέτη διαπίστωσε – με το 16% αυτών να ισχυρίζονται ότι «το λίπος θα φύγει με τα χρόνια», το 14% να υποστηρίζει ότι είναι γονιδιακό και 11% αυτών να θεωρεί ότι τα παιδιά έχουν χαμηλό μεταβολισμό!

Τα στατιστικά στοιχεία οδήγησαν τους εμπειρογνώμονες του προγράμματος να προειδοποιήσουν τους γονείς, ότι δεν αναγνωρίζουν τα προβλήματα βάρους στα παιδιά τους, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε μακροχρόνια παχυσαρκία. Στην πραγματικότητα, το 50% των υπέρβαρων πεντάχρονων παιδιών θα μεγαλώσουν ως παχύσαρκοι ενήλικες.

Source:

http://www.dailymail.co.uk/health/article-1236388/Obesity-warning-children-eat-6-000-calories-Christmas-Day.html#ixzz17zQeEF2F

Γιώργος Μίλεσης, MSc

Κλινικός Διαιτολόγος Διατροφολόγος

georgemiles9@gmail.com

0 commentsback to post

Add your comment

Nickname:
E-mail:
Website:
Comment:

Άλλα άρθρακεντρική σελίδα

Η έλλειψη ύπνου και το ξυπνητήρι παχαίνουν

Η έλλειψη ύπνου και το ξυπνητήρι παχαίνουν

Όταν κανείς δεν κοιμάται αρκετές ώρες, έχει αυξημένες πιθανότητες να παχύνει, σύμφωνα με μία νέα γαλλική επιστημονική έρευνα. Αυτό οφείλεται στο ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να μειώσει την παραγωγή μίας ορμόνης, η οποία ελέγχει το αίσθημα κορεσμού και αντίθετα να ενισχύσει μία άλλη ορμόνη που ανοίγει την όρεξη.   Οι ερευνητές, με επικεφαλής την

17η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης

17η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης

Σήμερα και κάθε χρονιά στις 17 Μαΐου έχει καθιερωθεί η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης, ως μέρα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της υπέρτασης, της πολύ διαδεδομένης αυτής «σιωπηλής» νόσου.  Σιωπηλή διότι δεν έχει απαραίτητα συμπτώματα ενώ αποτελεί σημαντικό παράγοντα εμφάνισης σοβαρών παθήσεων. Για αυτό άλλωστε γίνεται πιο επικίνδυνη όταν δεν

Κακό στη μνήμη κάνει η υπερκατανάλωση γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη

Κακό στη μνήμη κάνει η υπερκατανάλωση γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη μπορεί να μειώσει τις πνευματικές ικανότητες, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of Physiology. Ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες με επικεφαλής τον Δρ Φερνάντο Γκόμεζ-Πινίλα έκαναν πειράματα με αρουραίους και διαπίστωσαν ότι η διατροφή με υπερδοσολογία

«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού

«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού

Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μία νέα κινεζική έρευνα. Κατά μέσον όρο η τακτική κατανάλωση ψαριού μειώνει κατά 12% τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου και αυτό αφού προηγουμένως έχουν απομονωθεί άλλοι παράγοντες κινδύνου, όπως η προχωρημένη ηλικία, η κατανάλωση αλκοόλ και

Η τηλεόραση επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές των παιδιών

Η τηλεόραση επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές των παιδιών

Τα παιδιά και οι έφηβοι που παρακολουθούν πολλές ώρες τηλεόραση είναι λιγότερο πιθανό να τρώνε φρούτα και λαχανικά, αλλά να καταναλώνουν σνακ όπως καραμέλες ή αναψυκτικά σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με νέα αμερικάνικη δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine. Οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Παιδικής Υγείας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης

Διαβάστε Περισσότερα


Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας ώστε να λαμβάνετε το newsletter μας και να μαθένετε πρώτοι όλα τα νέα δια ...της Τροφής

 

Πείτε μας εσείς

Συνήθως τούτη την εποχή...

Αποτελέσματα

Loading ... Loading ...

Αποκλειστικές Συνεργασίες



Επικοινωνία

Diatistrofis.gr
Κηφισίας 235 (Έναντι ΚΑΤ )Κηφισιά 14561
Tηλ/Fax: 2106230231
E-mail: info@diatistrofis.gr

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας ώστε να λαμβάνετε το newsletter μας και να μαθένετε πρώτοι όλα τα νέα δια ...της Τροφής

 

Λίγα λόγια για εμάς

© 2011 Diatistrofis.gr All rights Reserved Web Design by SECTIONGRAPHIX