Subscribe to RSS

Οι τροφές με μαγνήσιο μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων!

Νέα σουηδική επιστημονική εξέλιξη καταλήγει στο συμπέρασμα ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν περισσότερα πράσινα λαχανικά και άλλα τρόφιμα πλούσια σε μαγνήσιο, έχουν χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων.

 

 

Brain attack image 967x1024 Οι τροφές με μαγνήσιο μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων!

“Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι οι άνθρωποι που καταναλώνουν μια υγιεινή διατροφή πλούσια σε μαγνήσιο, με τροφές όπως τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά, οι ξηροί καρποί, τα φασόλια και τα δημητριακά ολικής αλέσεως, μειώνουν τον κίνδυνο εμφάνισης εγκεφαλικών επεισοδίων”, τόνισε η επικεφαλής συγγραφέας της έρευνας Σουζάνα Λάρσον, καθηγήτρια του Ινστιτούτου Καρολίνσκα στη Στοκχόλμη της Σουηδίας.

Η Δρ Λάρσον και οι συνεργάτες της παρακολουθούν μελέτες που εκτείνονται τα τελευταία 45 χρόνια, για να βρουν στοιχεία που να αποδεικνύουν εάν οι άνθρωποι που κατανάλωναν τροφές πλούσιες σε μαγνήσιο αντιμετώπισαν εγκεφαλικό επεισόδιο στην πάροδο του χρόνου.

Σε 7 προηγούμενες μελέτες που δημοσιεύτηκαν τα τελευταία 14 χρόνια, περίπου 250.000 άνθρωποι στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και στην Ασία παρακολουθήθηκαν κατά μέσο όρο για 11.5 χρόνια. Περίπου 6.500 από αυτούς, ή αλλιώς το 3%, είχε μια περίπτωση εγκεφαλικού επεισοδίου στην πάροδο των ετών.

Για κάθε επιπλέον 100 mg μαγνησίου που κατανάλωναν οι συμμετέχοντες την ημέρα, μείωναν κατά 9% τον κίνδυνο ισχαιμικού εγκεφαλικού επεισοδίου, που θεωρείται το πιο κοινό είδος και προκαλείται από έναν θρόμβο αίματος.

Οι ειδικοί συνιστούν πως η μέση πρόσληψη μαγνησίου για άνδρες και γυναίκες άνω των 31 ετών είναι: 420 και 320 mg, αντίστοιχα.

 

Πηγή: Reuters Health

 

Μετάφραση / Επιμέλεια: Συντακτική Ομάδα Υγείαonline

 

www.ygeiaonline.gr

0 commentsback to post

Add your comment

Nickname:
E-mail:
Website:
Comment:

Άλλα άρθρακεντρική σελίδα

Η έλλειψη ύπνου και το ξυπνητήρι παχαίνουν

Η έλλειψη ύπνου και το ξυπνητήρι παχαίνουν

Όταν κανείς δεν κοιμάται αρκετές ώρες, έχει αυξημένες πιθανότητες να παχύνει, σύμφωνα με μία νέα γαλλική επιστημονική έρευνα. Αυτό οφείλεται στο ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να μειώσει την παραγωγή μίας ορμόνης, η οποία ελέγχει το αίσθημα κορεσμού και αντίθετα να ενισχύσει μία άλλη ορμόνη που ανοίγει την όρεξη.   Οι ερευνητές, με επικεφαλής την

17η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης

17η Μαΐου: Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης

Σήμερα και κάθε χρονιά στις 17 Μαΐου έχει καθιερωθεί η Παγκόσμια Ημέρα κατά της Υπέρτασης, ως μέρα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση της υπέρτασης, της πολύ διαδεδομένης αυτής «σιωπηλής» νόσου.  Σιωπηλή διότι δεν έχει απαραίτητα συμπτώματα ενώ αποτελεί σημαντικό παράγοντα εμφάνισης σοβαρών παθήσεων. Για αυτό άλλωστε γίνεται πιο επικίνδυνη όταν δεν

Κακό στη μνήμη κάνει η υπερκατανάλωση γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη

Κακό στη μνήμη κάνει η υπερκατανάλωση γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη

Η κατανάλωση μεγάλης ποσότητας γλυκαντικών ουσιών όπως η φρουκτόζη μπορεί να μειώσει τις πνευματικές ικανότητες, σύμφωνα με αμερικανική μελέτη που δημοσιεύεται στο επιστημονικό έντυπο Journal of Physiology. Ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Καλιφόρνια στο Λος Άντζελες με επικεφαλής τον Δρ Φερνάντο Γκόμεζ-Πινίλα έκαναν πειράματα με αρουραίους και διαπίστωσαν ότι η διατροφή με υπερδοσολογία

«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού

«Ασπίδα» κατά του καρκίνου του εντέρου η κατανάλωση ψαριού

Οι άνθρωποι που τρώνε συχνά ψάρι, αντιμετωπίζουν μικρότερο κίνδυνο να πάθουν καρκίνο του παχέος εντέρου, σύμφωνα με μία νέα κινεζική έρευνα. Κατά μέσον όρο η τακτική κατανάλωση ψαριού μειώνει κατά 12% τον κίνδυνο για καρκίνο του παχέος εντέρου και αυτό αφού προηγουμένως έχουν απομονωθεί άλλοι παράγοντες κινδύνου, όπως η προχωρημένη ηλικία, η κατανάλωση αλκοόλ και

Η τηλεόραση επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές των παιδιών

Η τηλεόραση επηρεάζει τις διατροφικές επιλογές των παιδιών

Τα παιδιά και οι έφηβοι που παρακολουθούν πολλές ώρες τηλεόραση είναι λιγότερο πιθανό να τρώνε φρούτα και λαχανικά, αλλά να καταναλώνουν σνακ όπως καραμέλες ή αναψυκτικά σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με νέα αμερικάνικη δημοσκόπηση που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Archives of Pediatrics & Adolescent Medicine. Οι ερευνητές του Εθνικού Ινστιτούτου Παιδικής Υγείας και Ανθρώπινης Ανάπτυξης

Διαβάστε Περισσότερα


Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας ώστε να λαμβάνετε το newsletter μας και να μαθένετε πρώτοι όλα τα νέα δια ...της Τροφής

 

Πείτε μας εσείς

Συνήθως τούτη την εποχή...

Αποτελέσματα

Loading ... Loading ...

Αποκλειστικές Συνεργασίες



Επικοινωνία

Diatistrofis.gr
Κηφισίας 235 (Έναντι ΚΑΤ )Κηφισιά 14561
Tηλ/Fax: 2106230231
E-mail: info@diatistrofis.gr

Εγγραφή στο Newsletter

Συμπληρώστε παρακάτω τα στοιχεία σας ώστε να λαμβάνετε το newsletter μας και να μαθένετε πρώτοι όλα τα νέα δια ...της Τροφής

 

Λίγα λόγια για εμάς

© 2011 Diatistrofis.gr All rights Reserved Web Design by SECTIONGRAPHIX